Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 23:29


Nä skära upp lite ananas & fortsätta glo på sex & the city, är för tankspridd för en pillertripp nu!

Du skulle bara veta vad som sägs, men det sägs saker om mig med, skulle inte förvåna mig iallafall!

Badoo?

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 22:37

Jisses vilka ringar :/

Vi hälsade på M inne på BB innan vi gick på förlossningen, CTG & mördarsäng!
Allt var bra, vart hemskickad med piller, så kanske mina svarta ringar runt ögonen snart är borta, så snart blire en pillertripp & ryggläge!

Nä ska fortsätta mitt samtal nu. Hejha

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 16:54


Så jävla slut i kropp & själ, knappt någon sömn sen i fredags, så vi får hoppas lillefot väntar med att komma till man är pigg & utvilad, jaja men det återstår att se vad dom säger på förlossningen, åker runt halv 19, man kanske ska köpa med sig nått påvägen om man blir kvar.
Kanske ska packa med sig lite, har inte orkat ännu, pfft.. kanske ska äta något, köper nått påväg in iställe tror jag. Jaja ser vad som händer.

Och lilla vän, du sabbade från början, så det går ej att göra ogjort, så försök inte ens!

Joråsåatt på återseende

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 12:28


Ringde förlossningen, 20.00 ska ja vara där, Joråsåatt nu höra om självaste ska med, annars se om någon annan kan följa med.

En dusch & packa

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 10:55


Men vafan, när ska man få sova, dom säger vila & sov mycket nu , men en lillefot som kör 110 hela nätterna, och jag är trött, men somnar ej, why?
Och detta springande på toa, Joråsåatt,
Jag vill sova... hum well

Också durå, dog du eller?

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 01:30


Lite av sakerna vi köpte, body + mössa & 2 snuttisar i form av kaniner.

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 01:27


Hoppas & önskar du förstår hur jag tycker & tänker nu, att du inser, att du förstår, men jag tror vi kom en bit påvägen.
Nu blickar vi framåt & hoppas på det bättre.
Men står fast vid allt ang en viss, hoppas även du förstår mig i det.
Joråsåatt men en heldag på BC, en pause, middag & massa prat & tankar & snart kommer lillefot så då har vi fullt upp, & jag hoppas nu & tror att du verkligen menar allt du säger. Tiden utvisar...

Fick skjuts till S på kvällskvisten, mys & prat, kom nyss hem.
Imorgon/idag ringa om sömnproblemen jag fått.
Slår igång en film, hejja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards