Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2013 16:28


Idag vaknade jag till vid 06, ovanligt, men fick somna om, soffhäng, fruktätning & bara tagit det lugnt. Packat BB väskan, men fortfarande några prylar kvar som ska inhandlas, men det är som sagt inte billigt.
Men man får ta lite itaget då man ska inhandla allt solo.
Nu kommer L , wow gröna & jag.
Perfekt, ärenden & fix.
Åh imorgon smäller det, så jävla spännande :-) eld & lågor helt extas!

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2013 16:22


Hade iallafall en superbra kväll, icamaxi häng, grillning med nya och gamla stjärnor.
Har nog inte skrattat så mycket på länge.
Milkshake på mcdonalds fick avsluta lördagen.

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2013 16:15


Ny blogg


Har det med graviditeten att göra, eller har det med att det varit mycket?
Tyvärr så kan jag ej svara på det, men igår när jag skulle Blogga, ja då hade smarta jag logga ut på appen som jag har på telefon, suck och jag kommer ej ihåg lösenordet.
Man jag har hört att det finns något som heter gravidglömska, så jag skyller på det.
 
min förra blogg var mikkah.bloggplatsen.se  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards