Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 22:22


Filmen BLONDIE med carolina gynning, NEJ!!! Rekommenderar inte den!!

Mammiii åkte nyss, nu vetekudde & strax besök ;-)

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 20:49

Fett nöjd med håret, lite längre, mycket tjockare, och fick även flerfärgat.
Nöjd tjej, hej.
Tack U

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 16:42


Då du lovar förmycket, så istället kommer fina U & gör mig fin i håret, blir nog awsome!

Var till sörberge förut & skulle göra lite ärenden, stötte på en gammal vän, satt & pratade hur länge som helst, trevligt.

Nu invänta U & värma vetekudden.

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 12:46


Här sitter jag & sitter med fräknar & discoglitter!

.

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 11:05


Och fortfarande förnekelse, dubbelbokningar & lovar saker, och otrevlig när du är med andra, men annars går det bra...
Och fortfarande sluta snacka skit om dom du är med till mig.
Ganska uppdaterad av vänner?
Och vad ville du mena med de?
Och vad skulle du kunna göra om något händer efter vägen?
Igentligen hur kan en människa man känt nästan 4 år , bara helt plötsligt bli så omvänd, ljuga & fortsätta vända kappan efter vinden.
Och nej nej nej, jag vill inte ha ett förhållande jag vill inte att de ska va som förut.
Jag vill inte leva & bo med dig, som du verkar gå runt & säga, att jag är besatt av dig. Nixpix jag vill att vi ska ha det som för bara ca 2 v sedan innan du började snacka skit om hen, ljuga & vända och vrida på det man sagt. Det förtroende du byggde upp rev du på 3 röda.
Vi kanske blir vänner igen, men inte så länge du fortsätter i denna stil.
Och fortfarande läs inte om det stör er.

Joråsåatt jag fick träffa massa fina människor i denna sörja iallafall!
Och i slutändan kanske allt ordnar upp sig,
Men det återstår att se.
Sen som sagt står jag för allt, men tydligen skriver jag bara skit, men ta reda på all fakta och allt som hänt innan ni öppnar era söta små kakhål.

Jag är inte perfekt, men jag ljuger inte och jag skiter inte i folks brevlådor!!!

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 10:21


Dhw & en rygg från helvete ..
Har så jävla ont så det tåras i ögonen, skare va så?

Av Mikkah Frohm - 14 juni 2013 00:11


Här ligger jag & ligger på en värmedyna som ett annat mähä, men det släpper lite i ryggen, well vi hoppas att det går över när fot kommer.

Inte för jag ha med saken att göra, men misssköta sina plikter, ja då har de spårat.
Men får se om du håller de du lovat imorgon, lördag & söndag.. (?)
Och du lova inte om du inte kan hålla.
Ska fråga, jo du har sagt de 1 vecka och vi vet ju hur de blir med det, lär ju aldrig hända.
Shopp

Tänker på det BM sa, gillar min bm starkt, känns bra att man bytte, Joråsåatt blir nog bra, ser väl vad som sägs på tisdag!

Och suck alergi, jo tack & vinsten gick till katterna!! Hoppas det försvinner när fot kommit.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards