Alla inlägg den 27 juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 27 juni 2013 23:08


Kommer se ut som en ananas snart!
Äta & äta, ananas, jordgubbssaft och sex and the city bra avslut på denna torsdag!

Av Mikkah Frohm - 27 juni 2013 21:22


Det är bra några dagar, sen eskalerar det.
Hur länge ska det vara så?
Och jag förstår inte vad skrik & gap hjälper till? Kan det inte vara bättre att föra ett samtal i normal ton?
Jag är less på diskussioner säger du jämt, men är det konstigt det blir diskution när det varit så mycket lögner & svek?
Ja, aldrig kommer man få lugn & ro känns det som.. du säger att allt löser sig, men det kan inte lösa sig så länge det skriks, ljugs & snackas geggamojja, & ja jag får väl va en subba & allt vad man kallas för man skriver hur allt är, men som sagt läs ej om de stör er
Blogg=öppen dagbok.
Mig kan du inte få att sluta skriva.
Tycker det är skönt att skriva av mig, det är skönt att få ner alla tankar, hade lika gärna kunna skriva brev & elda upp, men känns som en blogg är bättre val för mig, så jag kan se tillbaka. Joråsåatt!
Men pun...sla... är väck säger du, ni pratat ej & har ingen kontakt längre, vad tror vi om det? Har du lärt dig säga sanningen eller kommer de som en käftsmäll sen?
Men du vet var jag står i den saken, blir inget av, tycka vad ni vill, men vet ni sanningen?
Tydligen inte!
Nä men någonstans i denna geggamojja löser nog allt sig, men finns så mycket jag kan skriva som hänt, men varför blotta allt på engång? Haha!!!
Joråsåatt, nu vet ni det, återkommer...

Av Mikkah Frohm - 27 juni 2013 14:26


JAAAAAAAAAA, Fasiken så bra!
Tummen upp.

Av Mikkah Frohm - 27 juni 2013 13:32


En lång härlig sovmorgon, skulle upp 10, klev inte upp förren 12 ;-)
Fick sjuts till sörberge av självaste, caféhäng.
Det luktar nybakat.. smaskens!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards