Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 22:44

Välkommen V.38 (37+0)
20 dagar kvar till BF!

.

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 17:40

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 16:36


Samandragningarna fortsätter & ryggen går snart av! Men värt varje minut?

Joråsåatt lite shopping på BC, lägger upp bild sedan på alla babygrejer, men känns som något fattas. Vad behöver man i BB väskan?
Jorå, en trevlig stund, men mycket som inte stämmer! Men allt faller nog på plats.
Jorå, nu är jag på caféet och hänger, här bakas det, och jag tror min nyfunna vän skulle gilla dessa marängrutor med rödvinbär, sjukt gott! Var ju tvungen att smaka!

.

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 12:44


Mår lätt illa, samandragningar & känner mig helt slut i kroppen, a fortsätter de får man väl ringa, men dom är nog ganska less på mig, haha men bättre kolla än att de ska hända något.

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 10:39


Joråsåatt jag tror allt återställs till det bättre

Här hemma luktar det bränt & hårspray ;)
Oh fy vad dåligt endel sjunger på american idol. Soffläge & snickisnack!

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2013 00:49


Joråsåatt du sket i det du lova igen, hur F ska det bli bra om du skiter i det du lovar?

Haft en toppenkväll med Z&J grilltok & sen till H&H&J, sångtok & flum!

Nu pyjamasparty & weddingplaner!
Hejja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards