Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2013 14:59

Får man av denna sörja. .

Så gjorde du & så tyckte du?
Att säga det betyder inget för mig, jaha hur ska vi tolka det?
Och du trodde jag ville träffa någon som från dag ett bara dumat sig?
Joråsåatt. Men du kan ju fortsätta snacka geggamojja & förneka!

Bra med ett projekt i väntan på lillefot, hejja well , ont i ryggen , massage vore inte fel.
Nä fortsätta, och sen middag med miss afrika & gå på homeparty.


Av Mikkah Frohm - 11 juni 2013 09:13


Tiden att prata fanns då ej, förnekelsen fortsätter, fel att värdesätta det som kommer istället för att hålla på som du gör.
Sen tycker jag folk ska sluta snacka skit och komma till mig och även höra min version av historian.
Och nej, jag vet att det inte kommer aceperas det vi bestämt.
Du är viktig annars skulle jag inte kommit, johej du.
Får väl se om det lilla som sades hålls eller om det också är skitsnack.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2013 07:44


Ganska så pigg, men det kommer väl sedan.
Hungrig men har ikke handlat, konstigt när man aldrig är hemma.
Köpa sig en frukt på sjukhuset. Mabybaby!
Föna håret & klä på sig vore på sin plat.

Återstår om du springer efter UL , eller om du tar ditt förnuft och insett vad du måste göra, och om allt du sagt ang fots ankomst fortfarande kommer ske.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2013 01:50

Stulen bild av H.B

Vi får tacka , för utan ditt fulspel så hade vi ej tagit kontakt. Och tro mig, känns som vi känt varandra 100år.
Soulmate, nä en vän är funnen.
Och vad vore man utan vänner?

Godnatt kära ni

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2013 01:42


Efter nagelfix & skvaller, gäspningar & suckanden så vart det film hos z.
Och i vanlig ordning lever vi båda.
Som sagt det sura äpplet kommer & då blir det värre!
Vi får hoppas du tar tag i det som är nu & inte inleder massa nytt, för då visar du bara själv att du snackar för mycket, visa nu för bövelen att det som varit & det som komma skall, kanske är viktigare än någon som inte vill eller kommer kunna!
Jag kan inte bara strunta i det som varit/är du är en del av det. Men som innan du får mig att dra mig längre & längre bort.
Förlåt, men gå och prata med någon.
För det funkar. Jag vet att jag försöker ordna & fixa inför lillefots hemkomst, det är ej roligt själv, men man får göra det bästa av situationen.

Man kanske skulle behöva komma bort ett tag. Vore skönt, men det får vänta tills min lillefot kommer, då får det bli tripp.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards