Alla inlägg den 18 juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 23:14


Idioti att ta traktor i driven kan jag tycka, men kanske fullt normalt från någon annans sida.
Jorå det vart lyx shake & tjejsurr här på kvällskvisten. Lovely.
Och ännu mer Lovely om det blir en resa, ett tag kvar men ändå. Jag tänker börja spara iallafall ;)

Och jag då, brände korvstroganoffen, johej yr tjej, hoppas den gick och äta ändå.
Prat & surr, detta klarar vi nog, bara vissa saker reds ut och försvinner.
För i slutändan vinner ingen av oss på att bråka, men vi ser vad tiden utvisar.

The show must go on

.

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 15:27


Vi skrev förlossningsbrev.
Jag fick väga mig, blodprov (järntabletter fick jag) blodtryck, mätte magen, och så fick vi höra hjärtljud på lillefot.
Ja och sen fick jag jag göra en vaginal undersökning, Joråsåatt När som helst!
Nä men allt var i sin ordning.

Och nu blir det frukost/lunch/brunch?
BM tyckte jag skulle äta Alvedon mot ryggen, och jag som hatar värktabletter, men men cola, kexchoklad och alvedon, sen göra ett ryck innan middagssällskapet kommer!

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 12:50

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 11:28


Var för tankspridd inatt för att ta några piller, barnmorskan sa att man skulle va lugn & komma till ro innan man tog dom, kanske inte just dom orden hon använde men i det stora hela skulle man va avslappnad, men då kvällen/natten avslutades med en dispyt så vart de som det vart.

2 tvättmaskiner snart klara, 2 till kvar, skönt att ha det gjort, sen ska man väl boka tvättstugan någon dag och tvätta resrerande babysaker.

Vi ska till BM kl 14 och skriva ett såkallat förlossningsbrev, sen är det väl även blodprov, mäta magen och lyssna på hjärtljud.

Nä ladda diskmaskin sen ner i tvättstugan.

Hejja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards