Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 28 juni 2013 23:38


En sån underbar dag, heldag på BC med E, sen kom N, vi satt ute och njöt av solen, den åkte vi och handlade till middagen, mammii och A kom och åt.
Vi har hängt vid tvn , skärgårds doktorn och nu är jägarna snart slut, får se vad som erbjuds då.

.

Av Mikkah Frohm - 28 juni 2013 21:51


Men haha hur tänkte du då?
Rita en rymdvarelse, detta vart resultatet.
Shnugg!

.

Av Mikkah Frohm - 28 juni 2013 13:40

Någonting att äta.
Lunch/brunch med E på IKEA.

Av Mikkah Frohm - 28 juni 2013 12:40


Blir tokig på detta, sockerdricka, händerna, fötterna & benen är så svuldna, detta spring på toa, illamående, äta & äta, förut ville jag inte äta alls, nu vill jag helst äta helatiden, dagen började med tjaffs.. att man orkar.
Varför ens försöka, man ska sköta sig själv, men jag är ju en person som bara vill väl, men vad fick man för det, en käftsmäll.
Nä hädanefter ska jag nog bara va, och låta allt eskalera, men vi vet att det skulle även förvärra saker. Inget man gör är bra verkar det som. Som sagt pusselbitarna faller på plats, allt får en rätsida & allt löser sig någongång.

Men lilla barn, 8 dagar kvar till BF går ut..
När kommer du?
Hur ser du ut?
Hur kommer förlossningen vara?
Tusen tankar och funderingar.
Och nu är magen inte rund längre, nu hänger den bara tycker jag, den har sjunkigt väldigt mycket. Häng puka! ;)

Förväntansfull är jag iallafall, längtar!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards