Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2013 23:27


Haha men bra, slog igång diskmaskinen nu, tänkte inte på att klockan var ganska mycket! Suck!! Hoppas inte grannarna blir sur. Jaja inte mycket att göra åt, vet ej hur man pausar maskin heller..

Plockar & småstädar.. ska ju göras det med, men ryggen säger ifrån nu, får nog fortsätta imorgon bitti istället, näää kanske slänga in vetekudden och se lite tv, sedan fortsätta.
Nåja återstår att se!

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2013 21:38


Hämtade upp Z, åkte hem, myste i solen innan vi svidade om och begav oss till stan, Biteline mys med z, j&j.
Mycket fina bilar i farten & mycket skratt & som vanligt bara massa tok.
Något att äta? Något att dricka?
Haha var & en skämms för sig själv!
Klick...... ta en bild.
Joråsåatt

.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2013 12:25


Jag vill också ha lön , men får vänta glatt till torsdag, så är det att ha jobbat åt kommun, sista lönen nu, uff för att va sjukskriven, jag är så fruktansvärt orolig, eller kanske inte orolig, men svårt att bara ta det lugnt, och folk säger men sov och vila på dagarna, men nej jag vill göra saker, det är nästan tur man inte har bil nu, då hade man varit fattig, åkt på birsta varge dag. Haha!

Fy det vart en kaskad här förut, stå på alla 4 och torka & skura var väl inte det bästa, och när man ber om hjälp så finns den ej.
Men kan inte anta att folk ska finnas där hela tiden. Som sagt ibland är det fett jobbigt att gå igenom allt själv, när kroppen inte orkar mycket, humöret är lågt och sömnen är lite, då kanske man önskar att man hade en stöttepelare, en sambo, men ibland är det så skönt att vara själv. Man kan somsagt inte få allt här i världen, men iblandd vill man bara ha lite stöd och upmuntran. Men hellre ensam i detta än lögner och falsket.
Nåja.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2013 10:16


När ska man få sova ordentligt?
Denna sockerdricka i armar & händer uppstår när jag lägger mig, någon närv som kommer iklämm kanske, eller?
Och springa på tosi, vill sova en hel natt. Tack! !

Nä en dusch så man blir människa, sen föna, plata detta hår, huvva!
Känner mig lite light diskusting då jag ej duschat håret sen i torsdags... torrshampoo?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards