Alla inlägg under juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 17:07

.

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 17:06


Dejten med M blev flyttad till lördag, men vad gör det ;)
Suttit ute på gården 1 timme typ, jag som skulle sova..
Fick en stickad kofta av min granne till lillefot, tack!

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 12:12


Hemsk natt, jag trodde vattnet gick, ingen svarade, tillslut ringde mammii, och hon lugnade ner mig, det var inte vattnet!
Sen kunde inte jag somna om, låg på helspänn och var rädd...
Jobbigt att va själv på nätterna & sova själv, om det skulle hända något.
Man får se till att ha pengar på mobilen till lillefot kommet.

Pappii hämtade mig 9 imorse, trött!
arbetsförmedlingen var jag nyss till, bra att hon kan svenska! Eller inte!
Nu vila 1 timme innan jag ska hjäloa mammii.

.

Av Mikkah Frohm - 19 juni 2013 22:58


Ibland är det skönt att vara själv, bara ligga i soffan & sappa bland kanalerna utan att någon gnäller..
Lugn kväll, badat, skönt för ryggen, blir att värma vetekudden & slå igång en film in the bedroom! Är inte trött för fem öre!! Vad är de för fel, när ska man få sova, typ om 18 år ;-)

Du säger att du insett, vi hoppas då du menar de du säger.
Vänskapen & klara oss igenom detta kanske komma vara viktigare än lögner?!

Joråsåatt fullt ös i magen, känns som ilningar i ..... och det trycker. Hum, och dessa samandragningar!
Och nu, typ bara sen igår har jag halsbränna hela tiden.. och dom flesta gissar att hen kommer på fredag, och P hade fel inget barn idag. ;-)

.

Av Mikkah Frohm - 19 juni 2013 16:03


Det börjar hända saker, skönt, to de bi ba de

Hänger på caféet, i brist på annat.

Kom även på att jag kanske borde hämta hem vaggan & bädda iordning den, & hämta skötbordet och måla de också. ..

Av Mikkah Frohm - 19 juni 2013 08:52


Men härliga onsdag, Wohooo, fick sova 6 timmar, lycka, relativt utvilad, ; )
Nu blir det honka böjen med pappii, sen caféhäng.

Upp & iväg. Må fridens....... hejja

.

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 23:14


Idioti att ta traktor i driven kan jag tycka, men kanske fullt normalt från någon annans sida.
Jorå det vart lyx shake & tjejsurr här på kvällskvisten. Lovely.
Och ännu mer Lovely om det blir en resa, ett tag kvar men ändå. Jag tänker börja spara iallafall ;)

Och jag då, brände korvstroganoffen, johej yr tjej, hoppas den gick och äta ändå.
Prat & surr, detta klarar vi nog, bara vissa saker reds ut och försvinner.
För i slutändan vinner ingen av oss på att bråka, men vi ser vad tiden utvisar.

The show must go on

Ovido - Quiz & Flashcards