Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 01:27


Hoppas & önskar du förstår hur jag tycker & tänker nu, att du inser, att du förstår, men jag tror vi kom en bit påvägen.
Nu blickar vi framåt & hoppas på det bättre.
Men står fast vid allt ang en viss, hoppas även du förstår mig i det.
Joråsåatt men en heldag på BC, en pause, middag & massa prat & tankar & snart kommer lillefot så då har vi fullt upp, & jag hoppas nu & tror att du verkligen menar allt du säger. Tiden utvisar...

Fick skjuts till S på kvällskvisten, mys & prat, kom nyss hem.
Imorgon/idag ringa om sömnproblemen jag fått.
Slår igång en film, hejja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards