Alla inlägg under juli 2014

Av Mikkah Frohm - 7 juli 2014 06:31


& ny vecka. Sitter på bussen. Idag var maskinen trasig, då sparade jag en resa. Yey. Idag är jag väldigt trött, somnade vi 00 & 02 vaknade lillan, hon var vaken en stund.

Kommer fler bilder sedan på vad hon fick i presenter.

nu längtar jag till kaffet & till 28 augusti fast först selånger :)

.

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 23:27


Sängen bäddad, duschen väntar, bort med gårdagens smink och frisyr.
Imorgon ska jag ringa på ytligare en bil, får hoppas den är kvar. Behöver iallafall en bil till skolan börjar så än är det inte försent.

Jaja puss puss vänner & ovänner :-*

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 22:24


& varför skulle jag vara så hurtig att tvätta sängkläderna? Nu måste man ju bädda, bara ta krafter, hoppas lakanet torkat, då jag såg att resten låg i tvättkorgen.
Köpte mig en torkställning idag, då kan man ha ena på ballen, awsome.

& det där med kalas tog på krafterna ska jag be att tala om.

Jaja mot sovrummet.. försöka att inte väcka tyra när man ska in & böka där, eller så sover jag på ssoffan?

Ingen klarhet än vad det är för fel på sally, tillbaka på ultraljud skall hon imorgon.
Hoppas det blir bra. Då dom ej hittade något idag efter blodprover, avföringsprov, ultraljud & två röntgen. Men imorgon skulle en expert vara där därför skall hon tillbaka.
Älskade hund.

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 21:00

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 19:27



Tyra fick en egen liten väska & necessär av sin mormor.

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 19:25


3 klänningar & en mjukisapa från tant Jeanette.


Tights & 3 klänningar från Lotta & Brasse.


Ritblock & kritor från jesper.

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 18:25


Badleksarer, badbok, barbaklänning & en mjukisgiraff fick hon av familjen.Edin

.

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 17:39


En pingvin som sjunger & snurrar fick hon av Familjen.Lundin

Ovido - Quiz & Flashcards