Alla inlägg den 3 juli 2014

.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2014 23:50


Det här med att sova verkar vara överskattat, klockan ringer ju om ca 5,5 timme. Kanske förflytta mig från soffan till sängen så kanske det går lättare att få lite sömn. Nä göra en förflyttning. Godnatt

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2014 22:39


Igentligen borde jag sova men är sjukligt piggelin, igår somnade jag vid 21, massa missade samtal & sms, dock vaknade tyra 02.30 & var vaken 3 timmar, men sen sov hon till 9.30 imorse, så vart ganska mycket sömn ändå. Träffade mormor & morfar idag, dem kom igår, dem ville vara med & fira Tyras födelsedag på lördag, tycker det är roligt att dem är relativt pigg för deras ålder & att dem orkade köra den långa sträckan, mysigt med lite familj samlad på lördag, det är som sagt synd att all släkt antingen bor från Skellefteå & uppåt mot finska gränsen & resten bor i Eskilstuna, har ju bara päronen & syster här. Men jag trivs uppöver det är mysigare & människorna är mer harmoniska & mindre stressade.

Men man har vad man har & man sjunger det man sjunger, som en arbetskamrat sa idag, stämmer väldigt bra.

Igår var jag även väldigt uppjagad & stressad inför kalaset så det kom inga trevliga ord ur min mun.
Men så kan det vara, gjort är gjort.
men dem som känner mig vet att jag får nästan lite panik när det är något "stort" som ska hända, tex nu inför kalaset så kommer det bli mycket folk & stress, gruvar mig lite, likadant inför dopet då tänkte jag inte ens gå ut med Mr. F & gudfar & gudmor, nej jag skakade & var helt uppjagad.
Men jag vet ju att det går bra bara jag andas & inte jagar upp mig, men ändå gör jag det, även fast man kände alla som kom på dopet & känner alla som kommer på kalaset.
värst var väl på förlossningen när det vart för mycket av allt på engång, då jag sa att jag inte tänkte föda, då sa barnmorskan att det var bor lite sent påtänkt & att allt kommer gå bra. Men hon är ju här & det bästa som finns. Tänk vad kärleken till ett barn kan vara så stark, det hade jag aldrig trott. Världens finaste lilla Tyra Myra.
& tänk att hon blir 1 år på lördag, tiden går så fort, mutch love!

se klart hälsresan sen får man nog hoppa i säng, för imorgon är det jobb, man åker väl på någon tvättstuga i vanlig ordning.
sen blir det resa partytältet när vi har slutat.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2014 16:54


& varför tog jag converse när jag jobbar 14-21, när jag köpte skor att ha på jobbet, trött?

Ovido - Quiz & Flashcards