Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Mikkah Frohm - 14 juli 2014 23:54


Något jag har tappat gnistan för är naglar, förut byggde jag på vänner & mig själv.
livet är ganska fullspäckat ändå vill jag säga

men fortfarande slinker det ner några nya lack i lådan varje månad. Köpa.. köpa..
men när hinner man använda?

När jag börjar skolan skall jag gå till nageltjejen så får jag långa fina naglar.
nu är det ingen idé när man jobbar med det man gör, sen är det en policy att vi ej får bära lösnaglar eller byggda naglar.
igentligen får vi ej ha nagellack heller.
men jag har alltid top coat, för ett skyddande lager.
Vore roligt att gå nagelteknolog utbildning, men det kostar ju det med.

Får ta & rycka upp mig & fortsätta på vänner mfl. & igentligen vad ska man med flera 100 nagellack till? När man aldrig målar naglarna, ja eller inte kan? Men dem står så fint där den står.

Men ikväll målade jag iallafall naglarna.. sen kom jag på.. satana jag jobbar imorgon.
men får ta bort det imorgon. Får ha fina glittriga naglar några timmar iallafall.

& så var det med den saken.

snart väcka.

.

Av Mikkah Frohm - 14 juli 2014 23:21


Organisera mera. Fast det var igår.


Middag med La mamma & sis, utehäng med "min familj" + hund.
sen kom mamma & sis tillbaka med fika.. swarswals tårta, hur det nu stavas.

& kaffe häng med grapparna grus.
frikaela mom. Det var tider. 16 & okysst?

Sen bara massa mys, nu är det beck medans vissa snarkar.

Av Mikkah Frohm - 14 juli 2014 06:30


& ny vecka... igen.


Idag ser det ej ut som att Sverige kommer leverera någon värme, men allt kan ju vända. Sitter här på bussen mot jobbet, jag somnade direkt igår när jag lade huvudet på kudden, ja nä först fick jag putta lite på herrn som låg rakt över sängen & drog timmer.

Moster/syster kom imorse & ska va med Tyra idag, booooos.


Vad det har regnat inatt, vaknade till av att det åskade även. Åhå.

hörs

Ovido - Quiz & Flashcards