Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 22:28


Vart en trevlig kväll med Mr.f , sis & jospen.
& självklart lillan, grillat, jordgubbar & glass.



Hårsnoddar är roliga att pyssla med..
i asken ur asken osv..



Satt & skrattade åt Tyras flodhäst förut..

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 14:33


Åska & regn.. buller & muller.. I like it.
vart lite svalare också.

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 10:41


Idag är det städning på schemat, det har släppts en bomb @ my place. Varför är jag så slarvig? Varför inte diska på engång, varför inte vika in kläder på engång, hålla undan? Nä istället så samlas det högar.
skärpning!!

Idag åt jag & Tyra frukost på balkongen.
Mysigt. Nu är det fullt ös med pratande på madamen, mamma, pappa & babblarna är det hon säger mest, & klappa, då klappar hon händerna & vill att man ska sjunga.
go'fis.

Idag blir det eventuellt grillning med sis & boysen ute i huset,beroende på vad tiden blir. mor är i Kiruna kommer inte hem förrän 3 augusti & hon har varit borta en vecka snart, men det kan hon behöva.

Nä nu laddar jag en maskin tvätt & börjar röja.

Hörs

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 00:16


Som sagt vart det bad med tyra & Mr.F + Familjen.L , dåligt varm solen var , fick lite lätt solsting där på stranden, vart iallafall lögdösjön, Tyra var galen, slängde sig åt alla håll & kanter där i vattnet, riktig liten bad unge ;)
Vart ett snabbt dopp för mig, resten var som fiskar, jag & Mr avslutade med mjukplast & tyra somnade som direkt vi satt hon i bilen.
Men vakna när vi väl var hemma, somnade vid 22.



Bilder från igår.

Ovido - Quiz & Flashcards