Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 23:25


Tyra sover, soffan ihopsatt, nu är jag helt slut.. som artist. Inviger mina nya mys byxor, äppeldryck & andas, dyngsur!

Pratade med min kära vän olivia förut, vi diskuterade vad som passade bäst till brie ost... jag tyckte salami & hon tyckte lufttorkad parmaskinka... sen kom vi på oss själva.. är vi 26 lr 62?
Haha då börja vi prata gammalt tok istället.


Och min favorit film började nyss på tv 4 så nu vet ni vad jag gör kommande timmar.

.

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 22:06


ÄNTLIGEN NY SOFFA, ska bli skönt att slippa dom beiga äckliga klumpiga sofforna. Och om ni undrar ser det ut som en bomb hemma nu.
Tack för hjälpen alla inblandade ikväll för hämtning & uppbärning. Guld värt.

och jag körde bil med släp, trodde de skulle sluta illa men det gick ju som en dans.

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 18:48


BC med Jeanette, shopping, middag & glass. Massa fynd. Kommer bilder sen.



Nu hämta soffa med en gammal "vän" som ställde upp ;) äntligen ny soffa :-*

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 13:45

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 12:10


Det är varmt ute. Idag hamnade jag på ett nytt ställe. LORDI.

köpa svalare skor idag kanske.
Jympisarna är varma & äckliga!

Av Mikkah Frohm - 25 juli 2014 06:21


Sitter & väntar på bussen, idag är jag pigg & alert.

Ska på BC när jag slutat med en vän får se hur slemmig & varm man är då.

& tydligen kommer lönen idag.. trodde inte den skulle dimpa in på kontot förren på måndag. Spendera?!

Ovido - Quiz & Flashcards