Alla inlägg den 13 juli 2014

.

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2014 21:52


& tillochmed jag badade idag, men det var behagligt i vattnet, Tyra njöt, hon gillade stranden.

Klocka ställd, tror jag gör Mr sällskap i sovrummet. Först en dusch.
Godnatt

.

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2014 20:49


Hallå. Barnet som är övertrött & överpigg på samma gång ;)

BFF

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2014 20:37


Dela den med...

.

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2014 11:40


Tur man har någorlunda bra lungor, vi åker och inviger denna badgrej som jag köpte åt Tyra i Turkiet. Får se vad hon tycker.

Ja tänk ändå om man skulle flytta, kanske inte det rätta men lätta?
Men först skola så man får den utbildningen man vill ha. Varför utbildade jag mig till barnskötare? Jaja det var då. Nya tider.

Så packa lite innan vi far. Blir nog Mr.F som badar mest ;)

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2014 09:38


Nyss intagit frukost, nu balkongmys.

Ovido - Quiz & Flashcards