Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Naglar etc

Av Mikkah Frohm - 14 juli 2014 23:54


Något jag har tappat gnistan för är naglar, förut byggde jag på vänner & mig själv.
livet är ganska fullspäckat ändå vill jag säga

men fortfarande slinker det ner några nya lack i lådan varje månad. Köpa.. köpa..
men när hinner man använda?

När jag börjar skolan skall jag gå till nageltjejen så får jag långa fina naglar.
nu är det ingen idé när man jobbar med det man gör, sen är det en policy att vi ej får bära lösnaglar eller byggda naglar.
igentligen får vi ej ha nagellack heller.
men jag har alltid top coat, för ett skyddande lager.
Vore roligt att gå nagelteknolog utbildning, men det kostar ju det med.

Får ta & rycka upp mig & fortsätta på vänner mfl. & igentligen vad ska man med flera 100 nagellack till? När man aldrig målar naglarna, ja eller inte kan? Men dem står så fint där den står.

Men ikväll målade jag iallafall naglarna.. sen kom jag på.. satana jag jobbar imorgon.
men får ta bort det imorgon. Får ha fina glittriga naglar några timmar iallafall.

& så var det med den saken.

snart väcka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards