Direktlänk till inlägg 6 juli 2014

klagomuren & hunden

Av Mikkah Frohm - 6 juli 2014 22:24


& varför skulle jag vara så hurtig att tvätta sängkläderna? Nu måste man ju bädda, bara ta krafter, hoppas lakanet torkat, då jag såg att resten låg i tvättkorgen.
Köpte mig en torkställning idag, då kan man ha ena på ballen, awsome.

& det där med kalas tog på krafterna ska jag be att tala om.

Jaja mot sovrummet.. försöka att inte väcka tyra när man ska in & böka där, eller så sover jag på ssoffan?

Ingen klarhet än vad det är för fel på sally, tillbaka på ultraljud skall hon imorgon.
Hoppas det blir bra. Då dom ej hittade något idag efter blodprover, avföringsprov, ultraljud & två röntgen. Men imorgon skulle en expert vara där därför skall hon tillbaka.
Älskade hund.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards