Alla inlägg under juli 2014

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 22:50

.

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 22:46


Varit ute & traskat på byn, sen satt jag utanför mig på en bänk & njöt av att det var svalt, kom precis in & möttes av en vägg av värme... sover nog på balkongen inatt.

Lite Fanta lemon sen får det bli sängen & förhoppningsvis lite sömn.

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 20:06


känns konstigt att sitta vid en dator & blogga när man inte bloggat från datorn på nästan ett år.

Det har varit skönt att haft 3 lediga dagar med min lilla chey, bara myst, badat & haft det allmänt bra.


Vart erbuden/inbjuden till en person i måndags som ville vi skulle stanna några dagar, men i denna värmen vill jag ej sätta Tyra i en bil/tåg/buss & åka en längre sträcka. Blir annat när vi åker på våran "semester" då åker vi på natten lr tidigt på morgonen då hinner vi upp innan solen vaknat till liv, om det nu finns någon sol kvar när vi åker.

Vi längtar iallfall.. att bara få komma bort, umgås, hänga, släkt, bada. får hoppas jag sliper resefebern    så jag slipper vara ett vrak/monster innan resan.


Fortsätta se på hela kändis sverige bakar.


& jag tror jag håller mig till att blogga på mobilen. detta var ovant!

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 16:17


58 kronor, som hittat leggins & tunika, köper sällan kläder åt Tyra på Åhléns men gick in r idag.. dem hade halva rea priset. Perfekt.

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 15:29


Nu är vi slut som artister. Springa runt på BC, Storhandla & värme. Men vi kom hem hela. Tyra somnade direkt vi kom hem.
Så ladda en tvättmaskin så man får sina "arbets" kläder rena.
Sen tror jag vi går ut i lekparken inian middag.

Passa på att vila lite innan barnen vaknar ;)

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 22:28


Vart en trevlig kväll med Mr.f , sis & jospen.
& självklart lillan, grillat, jordgubbar & glass.



Hårsnoddar är roliga att pyssla med..
i asken ur asken osv..



Satt & skrattade åt Tyras flodhäst förut..

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 14:33


Åska & regn.. buller & muller.. I like it.
vart lite svalare också.

Av Mikkah Frohm - 23 juli 2014 10:41


Idag är det städning på schemat, det har släppts en bomb @ my place. Varför är jag så slarvig? Varför inte diska på engång, varför inte vika in kläder på engång, hålla undan? Nä istället så samlas det högar.
skärpning!!

Idag åt jag & Tyra frukost på balkongen.
Mysigt. Nu är det fullt ös med pratande på madamen, mamma, pappa & babblarna är det hon säger mest, & klappa, då klappar hon händerna & vill att man ska sjunga.
go'fis.

Idag blir det eventuellt grillning med sis & boysen ute i huset,beroende på vad tiden blir. mor är i Kiruna kommer inte hem förrän 3 augusti & hon har varit borta en vecka snart, men det kan hon behöva.

Nä nu laddar jag en maskin tvätt & börjar röja.

Hörs

Ovido - Quiz & Flashcards