Direktlänk till inlägg 24 juli 2014

Kiss kiss

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2014 20:06


känns konstigt att sitta vid en dator & blogga när man inte bloggat från datorn på nästan ett år.

Det har varit skönt att haft 3 lediga dagar med min lilla chey, bara myst, badat & haft det allmänt bra.


Vart erbuden/inbjuden till en person i måndags som ville vi skulle stanna några dagar, men i denna värmen vill jag ej sätta Tyra i en bil/tåg/buss & åka en längre sträcka. Blir annat när vi åker på våran "semester" då åker vi på natten lr tidigt på morgonen då hinner vi upp innan solen vaknat till liv, om det nu finns någon sol kvar när vi åker.

Vi längtar iallfall.. att bara få komma bort, umgås, hänga, släkt, bada. får hoppas jag sliper resefebern    så jag slipper vara ett vrak/monster innan resan.


Fortsätta se på hela kändis sverige bakar.


& jag tror jag håller mig till att blogga på mobilen. detta var ovant!

 
 
förspel

förspel

24 juli 2014 20:34

kram på dig Mikkah! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards