Alla inlägg under juli 2014

Av Mikkah Frohm - 18 juli 2014 13:33


Tänk om man kunde få se framåt i tiden så man vet i nuläge vilken väg man ska välja.

Idag har det varit inne-mys.

Nyss lunch....


Av Mikkah Frohm - 17 juli 2014 22:26


Har även hunnit hänga tvätt, målat naglarna, plockat iordning på balkongen.

Nu är det bara dem där förbaskade garderobsdörrarna till sovrummet som står där på balkongen som jag aldrig kommer fixa iordning om jag känner mig själv. Suck.

La ut Skötbordsbyrån idag på någon köp & sälj sida på FB, & på en blinkning vart den såld. Kanonbra.. då blir man av med den :)
Ska lägga ut sofforna någon dag & se om det finns intresse, kan vara bra att få bort dom innan man får ny soffa.
& är i valet eller kvalet om jag ska köpa nya madrasser till sängramen eller köpa en sån där kontenitalsäng. Återstår att se.

& helgen är fullbokad & full fart. Blir nog en bra helg, lite jobb, massa mys, kalas, grillning, vänner.


.

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2014 21:15


Till middag slängde jag & Mr.F ihop varsin parisare.. mumms.


Tyra fick bada på balkongen, sen om man får är väl en annan sak?

Fick ett café bord med 2 stolar av en söt chey idag då hon köpte nytt. Så det var toppen annars hade jag nog inte fått fingrarna ur.... att åka & köpt.

Mr sover, jag & tyra myser i soffan.

hejjja

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2014 13:56


Varit ute hela förmiddagen, nyss vart det lunch i form av köttbullar & makaroner.


Tyra & kissekatt.

Av Mikkah Frohm - 16 juli 2014 23:17


Jobb 7-16, mys med T & hund ute i huset.
fick främmande av T's gudfar + fru.
trevligt.

Tyra somnade för ca 5 minuter sedan.
Gör detsamma om en stund.
imorgon ledig dag. Woop.

Av Mikkah Frohm - 15 juli 2014 21:32

Sova..


chill on the grill.

Av Mikkah Frohm - 15 juli 2014 17:11


Hemmagjord kycklingsallad sen igår fick bli dagens middag.

Av Mikkah Frohm - 15 juli 2014 10:46


Seg idag, somnade typ 3 inatt, varför? Låg & smsade. Dumt. Men kanske bra.

Idag vill jag bara ligga på.soffan & mysa med Tyra, någon timme till iallafall innan man måste göra sig iordning.

Snart DHW sen lunch sen börjar allvaret.

Hava a nice day Y'AAAALLLLL.

Ovido - Quiz & Flashcards