Alla inlägg under februari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 02:52


T vaknade 00.45 fortfarande vaken, sitter & leker & skrattar i min sängen & jag undrar var hom fick energin ifrån.

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 00:28


Köpte syoss nya shampo & balsam, i love syoss tycker det funkar klockrent, så jag hoppas dessa inte gör mig besviken.
Funkar kanon även på fejkhåret.
Tummen upp till syoss & att dessa är värd pengarna.


Untz.. det gick att ladda upp, det tackar jag för, då hoppas jag det funkar senare också.

Nu dejtar jag sängen, dock ej trött, får se när det mänskliga larmet vaknar & hur pigg mamman är då. Klockan ringer iaf 8.20, återigen godnatt!

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 00:08


Middagen bestod utav pommes, kycklingfil? & bearnaisesås. Gott & mumms!
T ville inte vakna, somnade 15 jag fick liv i hon vid 18, trött liten dam, hon somnade runt 21 så får se hur länge hon sover denna natt.. annars vart det surr & sura miner, endel saker är som en pil i hjärtat tror jag för Mr. Men frågor kräver svar, jag kan tycka att uttrycker man sig & säger saker om vissa personer så ska man kunna ta att någon frågar varför man vill ha kvar energitjuvar. Min menig. Jag har gjort mig av med energitjuvar & funnit människor som ger mig energi. Karma!
Förövrigt så gloddes det på en film, cola & annat gott ;)

Fortfarande jävlas appen.
Nu ska jag packa skötväskan så den är klar.
ImorImorgon blir det fullt ös från morgon - kväll, bussen imorgonbitti tar oss till drakborgen med G & N. Massa mys & lek.

Godnatt kära vänner & ni andra snokare som läser.

Av Mikkah Frohm - 7 februari 2014 17:00


Är så sjukt irriterad på denna blogg app..
I flera dagar har allt jag skrivit försvunnit när jag infogar bilder, sjukt irriterande.
Det står laddar sen kommer man till startsidan. Suck!

Nu blir det ladda en maskin, invänta Mr & sedan blir det middag & lek.
Först se om T vill vakna, hon somnade vid 15, trött dam, jobbigt att handla & ha främmande av gammla grannar. Trevligt var det att dom kom hit, ibland saknar man skönvik lika mycket som det är skönt att slippa.

.

Av Mikkah Frohm - 7 februari 2014 16:07


Det är roligt att handla ;)

Av Mikkah Frohm - 5 februari 2014 23:19


Usch vad arg jag vart på PH finalen, vilket svin, inga känslor i den karln, nåväl han lär sig nog av sina misstag.

Förövrigt.. dagen har varit sjukt seg då lillan ville vara vaken inatt, somnade igår 20.30 vaknade 23.15 & var vaken till 04 imorse, & klev upp igen 07, så vart nästan ingen somn för nån av oss, & hon sov dåligt under dagen, men mycket lek, lite plock, M var här under dagen, vi åt pizza, drack kaffe & surra skit, P kom även på kvällskvisten & sa hej, längesen. Trevligt med gammla ansikten.

Men här kommer en bild på T i ena hårbandet, nu ska jag försöka sova.

Av Mikkah Frohm - 5 februari 2014 13:07


Ibland är det roligt med post.


Dax att döpa om sig tror jag ;)


Tyra fick hårband, ett vi vann & ett vi köpte.
När hon vaknat ska dessa prövas.

För övrigt.. trött & slut som artist.

Av Mikkah Frohm - 4 februari 2014 20:35


Snart var även denna dag över, inväntar PH sen sova.
Så då undrar ni vad jag pysslat med idag?
Jo.. självaste skulle ju igentligen kommit igår, men det vart idag, men det spelade ju ingen roll, och semla fick man, gött, lek & mys med T, vi lagade lunch, prata, drev & skratta. Skönt att vi kan va på en bra nivå.
Vi gjorde korvstroganoff & ris.
T åt som en häst.
Sen när han for så vart det fika på caféet med J&J&A & självklart T, trevligt, massa skratt & surr, supermysigt.
Sen skilldes vi åt, vi gick hem sen kom T's gudmor & min kära vän, pratade minnen, lagade mat, pasta med kycklingsås.
Fy vad man ätit idag.

Nåväl lite bilder från dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards