Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Mikkah Frohm - 9 februari 2014 22:26


Söndagen vart ändå full av roligheter, inte trist & tråkig, vart som sagt colorama med pappii & T , en sväng på dollar, lunch på sibylla. Sen kom mammah förbi på kaffe med hundarna.
Senare kom F en stund, lite lek med T & lite surr. & sist kom J med Tai & då vart det ännumer surr & lite tvtittning & mys med T.
Så nu är även denna dag över.
Nu ska jag sova.. lär ju inte gå.. ovanligt? Nä inte det minsta.
Nu slänger jag in handduken & joinar T i sovrummet. Hörs Hej.

har man blivit "utsatt" så utsätter man?

.

Av Mikkah Frohm - 9 februari 2014 17:20


Mys med världens bästa!

Av Mikkah Frohm - 9 februari 2014 17:17



Dra mig baklänges.. är det verkligen 10 år sedan vi gick i 9an... jag smäller av.
Nog för man stöter ihop med dom flesta & har fortfarande nära vänner från klassen.
Men detta ska nog bli skoj.
Undra vad alla haft för sig?

Av Mikkah Frohm - 9 februari 2014 11:49


Vi har bara myst hela morgonen, tråkiga söndagar ;)
Blir iallafall att åka till colorama & välja fondtapet för till veckan kommer det någon från något måleri & åtgärdar skadan i väggen. Kanske man kan göra ordning i vardagsrummet sen då & skruva upp saker på väggarna.
Ska även försöka hitta en stor kruka, fick ett apelsinträd av PL. Får se hur länge jag håller den vid liv.
Nä nu fortsätter jag kolla på leila bakar innan man ska fara iväg.
Chao

Ovido - Quiz & Flashcards