Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Mikkah Frohm - 2 februari 2014 17:20


Vart god lunch med S, bakadpotatis & skinkröra. Mumms.
Här äter man inte bakpotatis som andra kanske? ;)


Sen vart det nagelfix, S vart nöjd, glitter & ännumer glitter.


Hade lagt detta med naglar på is, men nu ska jag beställa lite grejer ;)

Av Mikkah Frohm - 2 februari 2014 11:55


Jaha då har man hunit städa alla rum utan vardagsrummet, tvättat en maskin, en är på gång, nu tänkte jag sortera allt skit på ballis innan S kommer, för här ska göras naglar, kommer bild på det sen, så ut på ballis.


Snyggt or not men varmt ;) haha
Var & en skämms för sig själv!
Hörs då

Av Mikkah Frohm - 2 februari 2014 02:21


Jaha man kunde inte sova, man skulle ligga här & vara vaken mitt inatten, jaja jag gick all in & tände ljus i lägenheten, mys bara mys. Ugglor hit & ugglor dit, faaaan!

Chokladmunk¡ jag har inte skrattat så mycket på länge. Mohaha!! Dagen då.. joråsåatt jobb.. 07-22, fick träffa the girls efter jobbet, fika på donken med alla eparaggare. Men det är väl mys. Sen vart de nattstäd, i brist på sömn.



Ovido - Quiz & Flashcards