Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Mikkah Frohm - 19 februari 2014 20:47


Det verkar som många är nyfikna vad som händer & med vad? Ja var nyfikna ni.
Är det nått ni undrar så ring så får ni veta istället för att spekulera & fråga andra.

Sen kan jag tycka fortfarande att vad ni än har ihop så skiter jag i det, men hur svår är sanningen? Men istället förnekar herrn & säger elaka saker lm personen.
Synd men sant.
Men men not my PB.

Jag har mitt, vad ni gör, IDGAF!

Vart lite jobb på caféet medans T's far var här förut, men tydligen var det fel, jag sa till han när vi bestämde att han skulle va här idag, att jag gör några timmar på caféet då, men han trodde jag skulle va hemma då, men jag tyckte dom skulle få va själv. Men tydligen var det fel de med.
Skulle jag sitta å hålla han i handen?
Jaja jag säger bara en sak, som personen är nu så var inte den personen jag träffade för 5 år sen.

Nu blir det gramis galan & mysa i soffan, litet samtal med finaste, & bara tänka framåt & snart så kan allt bara bli bättre :)

You make me feel amazing, and i love it.

.

Av Mikkah Frohm - 19 februari 2014 14:46


Beroendeframkallande jävla spel.
Frågan är ska jag radera eller inte? ;)

Av Mikkah Frohm - 19 februari 2014 12:29


T vaknade 7, lekte 1 timme sen sov hon till 11.30, så idag kan jag inte klaga på sömbrist.
Snart får vi främmande, sen kommer T's far.
Hörs sen

Ovido - Quiz & Flashcards