Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 20:59


Kanske inte ser så gott ut, men nu är vi fullproppad. Gott!

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 20:32


Middagen med S, P & E + alla barn var supergod, nu är det melodifestivalen & snart vankas det efterrätt.

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 09:40


04.30 ungefär somnade lilla T, men även fast de bara vart ca 4 timmars sömn känner jag mig relativt pigg & glad.
Drakborgen... kommer man somna där kanske?? Nåväl lång dag mef massa skoj & mys med dom bästa :)

.

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 02:52


T vaknade 00.45 fortfarande vaken, sitter & leker & skrattar i min sängen & jag undrar var hom fick energin ifrån.

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 00:28


Köpte syoss nya shampo & balsam, i love syoss tycker det funkar klockrent, så jag hoppas dessa inte gör mig besviken.
Funkar kanon även på fejkhåret.
Tummen upp till syoss & att dessa är värd pengarna.


Untz.. det gick att ladda upp, det tackar jag för, då hoppas jag det funkar senare också.

Nu dejtar jag sängen, dock ej trött, får se när det mänskliga larmet vaknar & hur pigg mamman är då. Klockan ringer iaf 8.20, återigen godnatt!

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 00:08


Middagen bestod utav pommes, kycklingfil? & bearnaisesås. Gott & mumms!
T ville inte vakna, somnade 15 jag fick liv i hon vid 18, trött liten dam, hon somnade runt 21 så får se hur länge hon sover denna natt.. annars vart det surr & sura miner, endel saker är som en pil i hjärtat tror jag för Mr. Men frågor kräver svar, jag kan tycka att uttrycker man sig & säger saker om vissa personer så ska man kunna ta att någon frågar varför man vill ha kvar energitjuvar. Min menig. Jag har gjort mig av med energitjuvar & funnit människor som ger mig energi. Karma!
Förövrigt så gloddes det på en film, cola & annat gott ;)

Fortfarande jävlas appen.
Nu ska jag packa skötväskan så den är klar.
ImorImorgon blir det fullt ös från morgon - kväll, bussen imorgonbitti tar oss till drakborgen med G & N. Massa mys & lek.

Godnatt kära vänner & ni andra snokare som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards