Alla inlägg den 17 februari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 17 februari 2014 21:11


Hej hej, hemskt mycket hej.
Sjukt seg dag, mest myst med T & städat i det mån man orkat.
Tandläkarbesöket gick ju som en dans, även fast man ej varit på 7 år, hon kollade upp exakt hur länge sedan jag var där, hon tyckte jag hade perfekta tänder. Untz.
Täknade tandvårdförsäkring, så nu tyckte hon att jag ska gå mer regelbundet.
Förstog inte alls vad hon menade ;)

Förövrigt så tycker jag att dina förnekelser & skitsnack börjar bli för mycket, varför ljuga & snacka skit om dem du är/varit med.
I dont get it. Men men i slutändan så lär väl allt utvisa sig.
Om någon ser dig med någon, varför säga att du inte umgås med den idioten & att du inte vill ha med den att gö?
Säg sanningen istället. Det kommer man längre på.


Över till det nya..... ;)

Av Mikkah Frohm - 17 februari 2014 12:30


Det är roligt när man får post som inte inehåller räkningar.


Tack kära vän för denna goding.
VS love spell.
<3

Av Mikkah Frohm - 17 februari 2014 09:17


Idag blir det städning & bara hemmamys, förutom att jag ska till tandläkaren kl 17.
Får se vad domen blir, var ju 7 år sen sist!

To good to be true?

Ovido - Quiz & Flashcards