Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Summan av denna Fredag

Av Mikkah Frohm - 8 februari 2014 00:08


Middagen bestod utav pommes, kycklingfil? & bearnaisesås. Gott & mumms!
T ville inte vakna, somnade 15 jag fick liv i hon vid 18, trött liten dam, hon somnade runt 21 så får se hur länge hon sover denna natt.. annars vart det surr & sura miner, endel saker är som en pil i hjärtat tror jag för Mr. Men frågor kräver svar, jag kan tycka att uttrycker man sig & säger saker om vissa personer så ska man kunna ta att någon frågar varför man vill ha kvar energitjuvar. Min menig. Jag har gjort mig av med energitjuvar & funnit människor som ger mig energi. Karma!
Förövrigt så gloddes det på en film, cola & annat gott ;)

Fortfarande jävlas appen.
Nu ska jag packa skötväskan så den är klar.
ImorImorgon blir det fullt ös från morgon - kväll, bussen imorgonbitti tar oss till drakborgen med G & N. Massa mys & lek.

Godnatt kära vänner & ni andra snokare som läser.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards