Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

allt i allo

Av Mikkah Frohm - 19 februari 2014 20:47


Det verkar som många är nyfikna vad som händer & med vad? Ja var nyfikna ni.
Är det nått ni undrar så ring så får ni veta istället för att spekulera & fråga andra.

Sen kan jag tycka fortfarande att vad ni än har ihop så skiter jag i det, men hur svår är sanningen? Men istället förnekar herrn & säger elaka saker lm personen.
Synd men sant.
Men men not my PB.

Jag har mitt, vad ni gör, IDGAF!

Vart lite jobb på caféet medans T's far var här förut, men tydligen var det fel, jag sa till han när vi bestämde att han skulle va här idag, att jag gör några timmar på caféet då, men han trodde jag skulle va hemma då, men jag tyckte dom skulle få va själv. Men tydligen var det fel de med.
Skulle jag sitta å hålla han i handen?
Jaja jag säger bara en sak, som personen är nu så var inte den personen jag träffade för 5 år sen.

Nu blir det gramis galan & mysa i soffan, litet samtal med finaste, & bara tänka framåt & snart så kan allt bara bli bättre :)

You make me feel amazing, and i love it.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards