Alla inlägg under februari 2014

Av Mikkah Frohm - 16 februari 2014 20:59


Haft en helt fantastisk helg, tack så mycket.
Kan inte mer än säga att allt känns så otroligt bra, känns som motgångarna håller på att vända, nu lever jag livet, så mycket roligt som kommer hända framöver, är sjukt nervös & samtidigt sjukt taggad att åks iväg med min kära vän Olivia, det kommer bli awsome.

Många som undrat vart jag varit i helgen har jag hört, nyfikna skator.

Vidare till något annat....

Raderad, delete, borta. Tack, nu är det nog.



.

Av Mikkah Frohm - 15 februari 2014 21:42


Det vart lite mellomys & middag med tillbehör. Sanningen är att man ska våga chansa här i livet.


Saknar mitt lilla hjärta.
Även fast jag vet att jag behöver göra något för mig själv.

Jag lever mitt liv & min dröm, i slutändan blir allt bra.

Av Mikkah Frohm - 15 februari 2014 21:15


När vi vaknade idag så vart det en tripp till TH & där hade dom belgiska jätte kaniner.
Sjukt fina djur.


& när vi kom in så fanns där bara kräldjur typ. Ormar, ödlor, sköldpaddor, grofor, etc.
Jo det fans apor, fåglar & nå gnagare.

.

Av Mikkah Frohm - 15 februari 2014 14:18


Just det!

.

Av Mikkah Frohm - 15 februari 2014 09:01


Ibland är det värt att chansa, tack för en helt awsome fredag.

Av Mikkah Frohm - 14 februari 2014 09:01


Urka-burka sömnlös natt & bytt i sängen åt T 4 gånger under natten, stackars liten, nu sitter hon & kollar på tvättmaskin när den låter, väldigt spännande. Blir några maskiner med sängkläder idag också.
Nåväl nu ska vi mysa innan vi åker till T's Far. Så ha en bra alla hjärtans dag.

.

Av Mikkah Frohm - 14 februari 2014 00:26


Ångrar då inte köpet med tvättmaskin nu i magsjukans dagar, blanda lite vättskeersättning & trilskas med det inatt.
2 gången på 7, 5 månad hon får magsjuka :/
Får hoppas det går över snart.

Av Mikkah Frohm - 13 februari 2014 18:10


Lilla T åkte på något magvirus, kaskad imorse, men inget sedan dess, nu äre kaskad där bak istället, så får hoppas det går över snart, så jobbigt när dom små ska va dålig. :/

Så dagen har bara spenderats hemma, tvättat som en dåre & packa åt T hon blir ju hos sin far från imorgon.

Spänningen är olidlig

Ovido - Quiz & Flashcards