Alla inlägg under februari 2014

Av Mikkah Frohm - 26 februari 2014 01:47


Sömnen är som bortblåst, boken är för bra sträckläst 150 sidor, utsch!
T ligger & vrider & grymtar & vänder sig & har high life i spjälsängen, denna 2a är förliten för oss har jag kommit underfund med, ställer ut min säng i v-rummet snart så man kanske kan sova på nätterna, svårt att sova när hon vrider & har sig, slå ut & bygg om ;) haha!

Påtal om nått annat.. ja det var på en bra nivå... padoing, en fråga sen rasade & revs & där satt de igång igen, någongång lär jag mig kanske vårda orden, någongång kanske du lär dig behärska humöret & temperament. Men en sak är säker.. show most go on, hålla på & hålla på, när ska de vara neutralt föralltid? Kommer de hända?
Eller ska det vara high life hela livet?
Nä bespara mig det, ge mig/oss en neutral men ändå en vänskaplig nivå, helst igår.
Påtal om mörötter snart är det ett år sedan allt kom fram, alla lögner/svek & skitsnack.
Men man kom starkare ur det, efter många om & men, jag fick den finaste skatten av dig, det må man väl tacka för, men det är fortfarande frågetecken, men jag har gått vidare & förhoppningsvis du med.
När de kom fram var man ett vrak, kan ju säga att den graviditet jag jag igenom så är det ett undrer att man inte fick en graviditetsdeprition, de sa även kuratorn & barnmorskan, men jag är nog ganska härdat & mina murar rivs inte så lätt, bog för muren revs.. men den är uppbyggd igen, jag
känner ibland att de kanske var det bäbästa som hände & ibland känns de som att man vill ju vara 2 om en graviditet & uppfostran & ha en familj, men det kommer det med, Mr.rätt finns nog därute, finns nog en för alla. Otrohet är nog vanligare än vad man tror, man tror inte själv att man ska bli drabbad med plötsligt händer det, kan man lita på en kille igen, när man levt med någon nästan 5 år & sen vart de som det vart?
Vågar man släppa in någon?
Vågar man riva sina murar?
Vågat man bli kär?
Vågar man älska någon igen?
Och tillslut vågar man släppa någon nära inpå & blotta sig själv? Igen?
Sånt kan man ju fundera på såhär 2 på natten, jag är en funderare & grubblare, jag kan inte bara ta en dag i tagen, pang på, frågor kräver svar, nä nu spårar det bara.

Nu försöker jag slå igen dom blå.
Godnatt omvärlden.

Det finns iallafall en person som får mig att må lite extra bra, men är de för bra för att vara sant? Som sagt vågar man?
Jag vill, men jag vill ej att muren rivs.
Livet är inte alltid lätt vill jag säga.

Av Mikkah Frohm - 25 februari 2014 23:14


Dessa pryder nu mitt sovrumms fönster, tack för ni krängade dem till mig. Love em!

.

Av Mikkah Frohm - 25 februari 2014 21:22


Kan ju säga att man vart fast i boken & jag som inte älskar läsa, men okej den är väl bra då ;)

Idag vart de ju FR, det gick bra, herrn fick nog lite att tänka på.
Tack kära J&J för ni var barnvakt.
Vad vore man utan vänner?
Middagen vsr serverad när jag kom hem.
lilla T däckade 18.30 tror tanterna körde slut på hon!! Ne forstsätta läsa innan sängen kallar.

Amazing!

.

Av Mikkah Frohm - 25 februari 2014 19:39

Bättre sent än aldrig.
Här ska läsas.
Hejja

Av Mikkah Frohm - 25 februari 2014 09:40


Man kan faktiskt tända ljus såhär på sen morgonen, idag ska det städas klart i sovrummet less på dessa kläder överallt.
Sen kommer T's far, sen kommer J&J & dka vara barnvakt, möte idag på FR, sen blir man bjuden på middag när man kommer hem. Man har de för bra ibland.


Påtal om morötter nu har T fått gadd.

.

Av Mikkah Frohm - 24 februari 2014 14:10


Så långt men ändå så nära.

Av Mikkah Frohm - 24 februari 2014 11:40


Och ny vecka, dagen började med promenad & matning av ankor i sidsjön med P & M & självlart lilla T.
Snart blir det lunch.. men först lite lek med barnen.

.

Av Mikkah Frohm - 22 februari 2014 20:22


Middag & mellomys med dem bästa.

Ovido - Quiz & Flashcards