Alla inlägg under september 2013

-

Av Mikkah Frohm - 19 september 2013 01:25


Det är KAOS, ont i ljumsken, det hugger, ont i ärret, (opererade mig för ljumsbråk när jag var liten) känns som någon hugger med en kniv. Sjukt ont & störigt. Men men äre inte bättre till morgonen får jag ringa VC.
kan inte sova, det är varm/kallt.
Av med täcket, på med täcket, öppna/stänga fönster, dricka vatten.... toa!
Sov kvinna SOV!
Frustrerande.

Av Mikkah Frohm - 18 september 2013 22:00


Imorgon kommer dom & kollar...
Undra vad dom kommer överens om & när, suck, och hur mycket man måste ta bort...
Så typiskt, nästan klar med allt, börjat trivas & överhuvudtaget känns allt okej.
Nä men då händer detta, jada jada, finns en mening med allt sägs det, uppenbarligen är det väl så. Om man tänker på allt som hänt, hur allt är nu, vad som kommer ske.... så ja allt har nog en mening.

Allt löser sig, det blir nog bra, men känns bara så typiskt.

Av Mikkah Frohm - 18 september 2013 21:31

.

Av Mikkah Frohm - 18 september 2013 16:48


Nä upp & ut.
Lite luft, segdeg!


Av Mikkah Frohm - 18 september 2013 09:45


Aj, min stortå, nageltrång, F.N @!#$
T somnade nyss efter 2 timmars grinande, skrikande, inget funkade, inte mat, inte ny blöja, inte vaggning, rapning, kräkning, inget.. men hon somnade helt utmattad :/
Tror jag gör detsamma, lite frukost först.

Btw 10 dagar kvar till dop. :0

Av Mikkah Frohm - 17 september 2013 22:36


Suck, inlägget försvan!
Men varit på BC med mor & T, lite kläder till henne (T), middag, idol + svenska Hollywood fruar.
Ligger redan sen typ 22.10, trött tjej.

Av Mikkah Frohm - 17 september 2013 10:40


T vägde nu 5840 & var 56,5 cm.
Allt såg bra ut, nu ska hon till läkaren nästa gång för undersökning, sen spruta!

Gofrukost/lunch chiabata , brieost & salami.

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 23:31


Påtal om 2,5 månad... vi måste skicka in papper på vad barnet ska ha för namn, just nu heter hon ju bara Frohm i "registren"
Men ska hon ha namnet Frohm, Erixon lr Stolpe, dubbelnamn eller trippel.
Dubbelnamn kan jag tycka låter som ett skilsmässobarn (har jag fel?)
Och vad ska vi välja för mellannamn....
Det är ju lixom förevigt, Tyra är ju klart men Tyra med eller utan h (Thyra, Tyra??)
Mellannamn..Myran, Frida , elisabeth (mig +mamma) liselott(farmor) eller ebba efter min gammelmormor, men då kanske ebbalill.. om jag inte var galen innan så blir jag det snart av detta, vinbordr bestämma oss snart då även dopet är 28/9 (5/10 blir hon 3 månader då är de kört)
För har man ej skickat in n papperna innan så heter hon fortfarande bara Frohm, och vitt jag vet så kostar det efter 3 månader.. eller har jag fel?!

Ovido - Quiz & Flashcards