Alla inlägg under september 2013

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 23:18




Jösses amalia vad tiden går fort..
Från nyfödd lillefot till 2,5 månads tyra!
Kärlek från första sekund. Det bästa!
Vad gjorde jag innan du kom?

.

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 17:21


Lugn dag , vi åt lunch hos mamma på caféet
Förövrigt ... tvättstuga , regn & höstmörker + seg.. behöver sol eller vitaminer.
Kaffet hjälpte ej.

[Bild]

[Bild]

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 09:12


Idag det riktigt höst/kall väder + regn,
jeans & tjocktröja.. me like!


.

Av Mikkah Frohm - 15 september 2013 22:30


Av Mikkah Frohm - 15 september 2013 10:21


Dessa söndagar, ingenting på tv, men känner inte för att göra något drastiskt.

.

Av Mikkah Frohm - 14 september 2013 22:48


Trött tjej. Hej!
T somnade vid 19 ,
och nu slänger jag in handduken.

Av Mikkah Frohm - 14 september 2013 15:22


Tyra myser med gudmor, mys bara mys!


Annars en lugn hemma dag, blir middag & mer mys ikväll. Hejja!

.

Av Mikkah Frohm - 13 september 2013 23:38


Motgångar, nedgångar, upgångar, framgångar.. vad än livet har att erbjuda så får man ta en dag i taget, men denna dagen har varit slö, städat, tv, handla, panta. Typ!!
Kvällen avslutades hos mor med F, mor, sis & J (& självklart T) katter & hundar.
Ja just mor min fick ta över A&T's katt busan (fast mamma säger curry... då den ärr gul & kurrar haha) den trivs iallafall1


Tyra körde på grönt idag, våga vägra rosa!
Känner mig smått stressad inför dopet, baka, handla, noter. Hallå?? Går sönder snart. Suck. Giv mig styrka.
Skulle även få klart hemma. Kaos!



Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards