Alla inlägg den 21 september 2013

.

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 20:09


Tyra tycker dessa frottélappar från IKEA är väldigt mysiga, hon tycker även att farsans soffa är väldigt bekväm. Nöjd tjej!

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 20:07


Det här med dopet får mig att gå sönder..
Tusen bitar.. låtarna blir inte dom vi ville, blir kanske inte någon som sjunger...

jag har varken pengar till det jag ville göra med mig själv, hår, kläder & skor. Suck! Kanske tar på mig One picen & foppatofflor (hot mama)

Mamma är väl världens bästa som sponsrar
med smörgåstårtorna, tacktacktack. <3

Sen vart jag lite besviken idag när jag fick ett samtal som löd... hinner ej baka.. suckar ännumer, då jag hjälpte till flera dagar med bakning & bakning inför dennes barns dop.
Man ger & ger känns de som.
Så någon som vill baka så säg till.

Nä nu Körslaget, cocacola & soffmys!

.

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 15:11


Glass i stora lass!

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 15:00


Skjut mig långsamt, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards