Alla inlägg den 12 september 2013

?!?

Av Mikkah Frohm - 12 september 2013 22:08


Av Mikkah Frohm - 12 september 2013 19:02


Vad är det med denna dagen?!
Allt bara.... BLÄ!!
Jaha nu vart mormor inlagd på sjukhuset i Skellefteå. Man vill ju vara där ... :/
Nåväl vi får hoppas fredag den 13(imorgon) blir en bättre dag

Av Mikkah Frohm - 12 september 2013 15:33


Från superbra busschaufför till ett jävla pucko... var två barnvagnar på bussen. Varav en var tom... men han hade inte tid att lägga den tomma i bagaget, utan jag fick vänta på nästa buss. När jag fråga när nästa buss går sa han lite drygt det kan väl inte jag veta.... suck!!
Så fick stå och vänta snällt i 40 min på nästa buss. IDIOTI!!
Pms & saker som inte går min väg=ingen bra kombo... och en liten T som är lite grumpy.
Cry me a river...

Av Mikkah Frohm - 12 september 2013 10:45


Den glada, trevliga busschauffören gjorde min dag. Och kör bra gör chauffören. Tack!
Snart på BC.
T sover så sött i vagnen.


Av Mikkah Frohm - 12 september 2013 07:54


Wzup?!
Här äre vakna med NRJ , bus & trötthet,
Sovit som en kratta. Mest legat & kolla upp i taket.. spelat mobilspel & funderat på allt
Mellan himmel & jord.

Blir att ta bussen till BC senare.
Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards