Alla inlägg den 16 september 2013

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 23:31


Påtal om 2,5 månad... vi måste skicka in papper på vad barnet ska ha för namn, just nu heter hon ju bara Frohm i "registren"
Men ska hon ha namnet Frohm, Erixon lr Stolpe, dubbelnamn eller trippel.
Dubbelnamn kan jag tycka låter som ett skilsmässobarn (har jag fel?)
Och vad ska vi välja för mellannamn....
Det är ju lixom förevigt, Tyra är ju klart men Tyra med eller utan h (Thyra, Tyra??)
Mellannamn..Myran, Frida , elisabeth (mig +mamma) liselott(farmor) eller ebba efter min gammelmormor, men då kanske ebbalill.. om jag inte var galen innan så blir jag det snart av detta, vinbordr bestämma oss snart då även dopet är 28/9 (5/10 blir hon 3 månader då är de kört)
För har man ej skickat in n papperna innan så heter hon fortfarande bara Frohm, och vitt jag vet så kostar det efter 3 månader.. eller har jag fel?!

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 23:18




Jösses amalia vad tiden går fort..
Från nyfödd lillefot till 2,5 månads tyra!
Kärlek från första sekund. Det bästa!
Vad gjorde jag innan du kom?

.

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 17:21


Lugn dag , vi åt lunch hos mamma på caféet
Förövrigt ... tvättstuga , regn & höstmörker + seg.. behöver sol eller vitaminer.
Kaffet hjälpte ej.

[Bild]

[Bild]

Av Mikkah Frohm - 16 september 2013 09:12


Idag det riktigt höst/kall väder + regn,
jeans & tjocktröja.. me like!


Ovido - Quiz & Flashcards