Alla inlägg den 13 september 2013

.

Av Mikkah Frohm - 13 september 2013 23:38


Motgångar, nedgångar, upgångar, framgångar.. vad än livet har att erbjuda så får man ta en dag i taget, men denna dagen har varit slö, städat, tv, handla, panta. Typ!!
Kvällen avslutades hos mor med F, mor, sis & J (& självklart T) katter & hundar.
Ja just mor min fick ta över A&T's katt busan (fast mamma säger curry... då den ärr gul & kurrar haha) den trivs iallafall1


Tyra körde på grönt idag, våga vägra rosa!
Känner mig smått stressad inför dopet, baka, handla, noter. Hallå?? Går sönder snart. Suck. Giv mig styrka.
Skulle även få klart hemma. Kaos!



Pöss!

Av Mikkah Frohm - 13 september 2013 15:34


Varför?! När jag städar blir det bara stökigare. Suck!! Nä vika lite kläder. Sen måste vi gå på affärn.
Någonting att äta & något gott tills ikväll.
Och panta är ett måste 3 överfyllda kassar.

Jaja ni kan ju anteckna!

Av Mikkah Frohm - 13 september 2013 11:54


Den 13.. undra om det är någon skräckfilm ikväll på tvn ;) trycka under en filt & kudde över ansiktet (så ser iallafall jag skräckfilm)

Blir en lugn hemma dag idag, känner mig som en rugguggla, vill inte gå utanför dörren, men måste nog på affärn sedan.

Nåväl nu passar jag på att städa lite när T sover.

Ovido - Quiz & Flashcards