Direktlänk till inlägg 27 april 2014

sliter av mig håret

Av Mikkah Frohm - 27 april 2014 20:39


Blir galen på allt som har med internet & lösenord att göra, vet inte hur många mail adresser jag har haft & ex antal bloggar, för jag glömmer lösenordet, lr kommer ej in på mailen. Nu skulle jag logga in på bloggplatsen men tydligen var lösenordet fel... och så kommer jag ej in på mailen.
får se hur länge appen funkar... suck.
Och facebook... suck.. installerade messenger, sen dess kan jag ej logga in, och den mailen har jag ej använt på 8 år, så vette fasiken... ganska skönt utan Facebook faktiskt, men får väl skriva till någon support när man har tid och ork.

Detta är mitt I-lands problem ikväll.

Ett glas cola och fosterställning!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards