Alla inlägg under september 2013

.

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 15:11


Glass i stora lass!

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 15:00


Skjut mig långsamt, tack!

.

Av Mikkah Frohm - 20 september 2013 21:56


Idol, snorar & dricker HAIWA


Haha!

Av Mikkah Frohm - 20 september 2013 13:01


Vaknade förut, hörde inget & var helt slut i kroppen, vart några få timmars sömn inatt.
Efter soffvila, varm lunch, bad(med tyra) & kaffe så känns det lite bättre.
Mer vila & värme.

Av Mikkah Frohm - 20 september 2013 01:19


Varför kan jag inte sova?
Näsan rinner, huvudet bankar, öronen värker, halsont. Fantastiskt! Eller inte, vill inte smitta T, borde inte va så nära henne nu, tur F är ledig, dock bara tills imorgon bitti, men får se hur man mår imorgon bitti är de värre så måste jag väl till VC, vill ju va frisk(are) till dopet.
Älskar hösten, men hatar att jag alltid blir kass varje år, varje höst, men får va glad att jag klarar mig resten av året. Med dom klagoorden ska jag försöka sova.

Jajust.. som jag skrev innan. Fullmåne på G

.

Av Mikkah Frohm - 19 september 2013 12:24


Duschen hjälpte inte kan jag be & tala om, vart bara tröttare. Regn & rusk ute.
Usch vill sova. Sova. Sova. Men inte då.
Mys bara mys.

Av Mikkah Frohm - 19 september 2013 10:56


Dödligt trött, orkar knappt hålla ögonen öppna, äre full-måne på G eller för mkt som snurrar i huvudet. Typ en timmes sömn inatt, när jag väl däckade så vaknade lillhöna. Joråsåatt de blir en lång torsdag känns det som. Se om lillan somnar snart så man kan ta en dusch så man vaknar till.
Jehovas var här imorse... suck.

Ovido - Quiz & Flashcards