Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Rubrik saknas

Av Mikkah Frohm - 15 juli 2013 16:21


Äntligen , äntligen , äntligen är vi hemma.
Känns så skönt, lillhöna ligger brevid mig i sängen och sover, mys!
Finns massor att göra, men idag blir det bara mys + att lillan ska få bada för första gången sen hon kom, så får se vad hon tycker om det ;)
Och en tur med vagnen ska vi ta, om inte vädret blir sämmre ;0

Men känner mig lite lätt värdelös att amningen inte funkar & att lillan nu bara får ersättning, men som BM & kuratorn sa det är bäst för dig & lilla att amningen läggs på is, så har varit & köpt snordyra piller så mjölken försvinner. . + penicillin.
Så det vart inte ett billigt kalas.
Men hon får kärlek & närheten ändå.
Men man känner sig värdelös, men jag har försökt i 9 dagar iallafall. Jag har försökt & ville verkligen, men det ska inte få en själv att må dåligt heller. Ja men klaga klaga som vanligt. Jag har en klagoblogg ;)
Ja men det blir nog.bra med ersättning, .

Nä vila lite medans hon sover.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards