Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

.

Av Mikkah Frohm - 12 juli 2013 21:07


Cha cha bitches.

Lillefot mår allatiders nu..... MEN då åkte jag på infektion i "hela" kroppen, som man inte hade saker på hemmafronten att ta tag i.
Kommer bli intensivt när jag kommeer hem.
Som det låter blir jag kvar över helgen.MEN NEEEEEEJ!!! snart blir jag galen.
Antibiotika , alvedon, ibumetin, blodprov, temp... osv.. ont i ryggen, skitsängar.
Fot somnade precis, ätit sen kl 18 + att jag pumpat och gett. Hungrig chey!
Joråsåatt min mina S kom med kläder och lite skratt. Tack!
Kan säga att duschen var gudomlig.
Vila vila en stund innan det är dax igen.
Pffffft.

Bråka & bråka, inte jag som rev allt, det gjorde du så bra, men detta fixar vi, annars får de vara. Försöker bara komma på fötter som sagt, och du viste att jag ville bort!
Och jag sa innan du skrev på att jag söker.
Så kom inte och säg att jag tvinga dig flytta dit då jag ville bort.
Var och en skämms för sig själv, jag skämms för att jag inte berätta.
Men det du gjort mår jag psykiskt dåligt av, hoppas du vill gå och prata som du lovat nu och även prata med oss båda så vi kan få sllt utrett. För nu orkar jag inte mer.
Vill må bra så jag kan ta hand om vårat barn på bästa sätt.
Tar som sagt mycket energi av mig att tänka på det där hela tiden...

Lessen tjej

 
 
Ingen bild

En vän till han

12 juli 2013 22:18

Hoppas han tar sitt ansvar iallafall och att han finns där hos dig nu när du mår dåligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards