Alla inlägg under augusti 2014

Av Mikkah Frohm - 3 augusti 2014 07:57


Ville ligga kvar i sängen imorse. Ville inte kliva upp! Men var på jobbet 6.30 hickade kaffe. Nu är dome dagen här.
akut avlivning.
På byn är det inte mycket rörelser.

hoppas ej det blir så varmt idag.

Låter negativ kanske? Men inte då annars är jag glad & lycklig.

.

Av Mikkah Frohm - 2 augusti 2014 12:53


Varit & träffat denna goding & hennes underbara mamma, <3
Nu mot jobbet, vart ett stopp i stan ;)

Av Mikkah Frohm - 2 augusti 2014 08:40


Inte fidusn sovmorgon, vaknade 06, fasiken jag som skulle sova ut tänkte jag..
Göra sig klar åka & lämna bilstolen hos Mr sen drar jag ut till Familjen Edin för kaffe & lite mys innan jobb. (14-21)

& jävlar vad mina naglar växer nu, kroppen är i balans? Eller nått annat?

& 2 gången iår. . Men det blir nog roligt.
fast säkert samma lika som innan.

Haha en dusch igen.. sov med Långklänningen lite varmt. Smart!

Netflix is The skit!

Hörs

.

Av Mikkah Frohm - 2 augusti 2014 00:24


Kom precis in efter att ha varit ute & gått sen 22, härligt, trevligt sällskap, härligt att gå nere vid vattnet, rensa tankarna & bara andas & känna lugnet. Så en dusch på detta. Sedan en film på netflix tills man somnar.

Tack för promenaden :-*

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 21:51


Efter jobbet (16) skulle jag lämnat T hos sin pappa. Men han hade viktigare saker att göra.. så då fick T följa med mig & charnett på bite lite, T käkade tacobuffe, 10 kronor kostade det för henne. Billigt.
vart Ica maxi efteråt, sen vid 20.30 vart det lämning av dotter, bra rrutiner. . Or not!
Men så blir det när vissa prioriterar annat än det viktigaste. Men jag fick fler timmar med min älskade flicka så jag klagar ej :-)
Långt samtal med min bästa mickan när jag kom hem. Var länge sedan men välbehövligt. Vi ses imorgon min älskade vän. :-*

Nu blir det till att svida om sen en promenad med D, ha en bra kväll allesammans.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 14:43


Dä' blåser härligt nu vill jag säga!.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 10:58


Lite rast, sallad från Coop & en Fanta fick det bli.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 08:18


Jag smäller av. 17 år.

Ovido - Quiz & Flashcards