Alla inlägg den 26 augusti 2014

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 23:40


Imorse efter jag hade lämnat lillan på dagis så vart det möte på kommun om ett nytt uppdrag #kännermigtaggad
Efter mötet bjöd min kära miss Afrika på frukost, lite soffmys hos henne innan jag kidnappade fina L för en BC sväng, 2 par jeans fick följa med mig hem. Lunch på donken, massa skratt & galenskap.
Hämtade min lilla kl 14 , hem för massa mys & lek, middag & sen kom Mr.F & då låg både jag & tyra utslagna på soffan & sov.
Men man vaknar av blixtar, ;)

Sett filmen Jag saknar dig nyss, snart sängen & ladda om för en ny dag med nya upptåg & galenskap.


#Levermindröm

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 09:14


Snart möte/intervju. Det går bra nu.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 08:45


& ny vecka.

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 01:11


Nu slänger jag in handduken. God natt :-*

Ovido - Quiz & Flashcards