Alla inlägg den 1 augusti 2014

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 21:51


Efter jobbet (16) skulle jag lämnat T hos sin pappa. Men han hade viktigare saker att göra.. så då fick T följa med mig & charnett på bite lite, T käkade tacobuffe, 10 kronor kostade det för henne. Billigt.
vart Ica maxi efteråt, sen vid 20.30 vart det lämning av dotter, bra rrutiner. . Or not!
Men så blir det när vissa prioriterar annat än det viktigaste. Men jag fick fler timmar med min älskade flicka så jag klagar ej :-)
Långt samtal med min bästa mickan när jag kom hem. Var länge sedan men välbehövligt. Vi ses imorgon min älskade vän. :-*

Nu blir det till att svida om sen en promenad med D, ha en bra kväll allesammans.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 14:43


Dä' blåser härligt nu vill jag säga!.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 10:58


Lite rast, sallad från Coop & en Fanta fick det bli.

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 08:18


Jag smäller av. 17 år.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2014 00:10


Här är vi vakna & lillan har inte en tanke på att sova tror ja'. Hon vaknade precis när jag slog igen dem blå/grå.

Sett 2 filmer under kvällen:

I TAKET LYSER STJÄRNORNA
SANDOR/IDA

Lilla till den lilla & sen kanske sömn?

Ovido - Quiz & Flashcards