Alla inlägg under augusti 2014

.

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 17:07


När man tänker efter så kanske det var fel gjort av mig när man själv vet hur det känns,
Men det var väl i stundens hetta.

Men allt har väl en mening. Eller är det karma?

Snart kommer Mr.F så får Tyra busa med sin pappa.


Choppe är även här och myser.

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 14:09


Nu gör jag jag som lillan & vilar :-*

.

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 13:19


Sova sova sova. Trött. Vill sova.
Here we go again

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 10:01


Idag gör vi inte så mycket har jag känn av, tvättmaskin är igång, Skilda världar rullar på tvn. Började om på avsnitt 1 igår.

Det blåser som F...

.

Av Mikkah Frohm - 11 augusti 2014 22:02


Bilder knäppta av Tyras gudmor.
Bilderna är från idag

.

Av Mikkah Frohm - 10 augusti 2014 23:07


Jag som var så trött förut, nu är jag pigg som en lärka. Fasiken, men det kanske är bra då lillan inte har riktigt ro att sova, dumma tänder, feber & blossor på hela tungan :/ förkylning på gång?
& vi som snart ska ha inskolning på dagis.
hoppas hon är frisk tills dess :)

Vart Taco-mys med mammii & sis sen lite tv häng. Sen har jag bara plocka lite & myst med min lilla chey. Det bästa.
lite cola & se vad som sker. :-*

Av Mikkah Frohm - 10 augusti 2014 15:36


Helt färdig efter denna dagen på jobbet..
sov bort min Lunch - rast. Så nu är tant hungrig. Nu hem & städa & tvätta & vänta på att min chey kommer hem.

ikväll tänker jag inte göra något ansträngande, have a nice evening.

Av Mikkah Frohm - 10 augusti 2014 10:58


Slut som artist idag, när klockan ringde & sen när min Ring väckning ringde ville jag bara dö. Tyra somnade vid 5 imorse, 5.30 skulle jag upp. Kände inte för att jobba.
Men Änsålänge har det gått bra.
men man är nog ganska slutkörd i slutet av denna dag.

Ovido - Quiz & Flashcards