Alla inlägg under augusti 2014

Av Mikkah Frohm - 23 augusti 2014 09:44


Här tog vi sovmorgon. Nu frukost.

Av Mikkah Frohm - 22 augusti 2014 09:52


Bjuder på lite bilder från Eskilstuna resan.

Min farbror & mina fastrar.

Av Mikkah Frohm - 21 augusti 2014 00:11


Förstår om ni inte gjort det. Yah.
Jag lever & mår prima skinka, dock trött exakt hela tiden, somnar överallt bara jag blundar känns det som. Men det är väl så & de va så, & så blir det & så vart det.
bla bla. Annars så rullar allt på, lite paus från bloggen har varit skönt.
Eskilstuna resan var hur bra som helst.
Saknar alla redan. Släkten är för långt bort.

Det var ju skönt med en dusch vill jag lova, så nu väntar sängen med öppna armar för en ny morgondag med nya överraskningar & trevligheter.


Det här mitt liv & jag lever det hur jag vill & det kan ingen komma & ändra på, så back off.

NIGHTY Y'AAAALLLLL

?

Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2014 16:21


Bloggpaus här. ?

Av Mikkah Frohm - 13 augusti 2014 08:08


Åka bil, bil, bil... åka många mil.
Passerade precis Hudiksvall, snart frukost, Tyra hon sover.

Hörs sen Y'AAAALLLLL :-*

.

Av Mikkah Frohm - 13 augusti 2014 00:29


Nä kanske försöka sova, klockan ringer strax innan 06, fasiken. . Men jag är pigg.
Kanske för att vi mest sovit under dagen.

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 23:11

Av Mikkah Frohm - 12 augusti 2014 22:04


Känns härligt ändå att bara ligga & ta det lungt med skilda världar som rullar på tvn.
Ett avsnitt kvar på första boxen. Woop.

Åkte in med pengar till syster förut medans Mr.F var här, käkade på subway med syster & Mr.J gott.

Nu har jag även röjt & diskat undan & packat. Gör imorgon far vi.

Ovido - Quiz & Flashcards