Alla inlägg under augusti 2014

Av Mikkah Frohm - 29 augusti 2014 12:45


Taco lunch på caféet, massa lek i lekparken, promenad, nu lite inne mys innan Tyra ska till Mr.F

Ja dom säger att allt kommer när dem börjar dagis.. & det stämmer. Den här veckan körde vi 15 timmars, hon hade lika gärna kunna vara hemma tyckte jag, men dagis tyckte det var bra om hon var där så det inte vart sånt glapp. Tur hon trivs på dagis. #stannatiden


Det kommer bli en awsome helg. Just saying.

.

Av Mikkah Frohm - 28 augusti 2014 19:35


Middag, lek & Budapestbakelse med Mr.F

.

Av Mikkah Frohm - 28 augusti 2014 13:34


Ja just, skolan börjar på måndag.
#blandadekänslor

Glasögon på, åker och hämtar min hjärtis.

Hann tvätta en maskin & totalstäda hallen like a bouzz.

Av Mikkah Frohm - 28 augusti 2014 12:33


Hämtade min lampa som stått hos pappii, perfekt i höstmörkret, Lovely.


Dra igång en maskin med sängkläderna, bädda rent, plocka lite.
Sen hämta hjärtis på dagis, en sväng på botik erik, handla lite.. för ikväll lyxar vi till det.

Have a nice day Y'AAAALLLLL.

.

Av Mikkah Frohm - 27 augusti 2014 18:25

Av Mikkah Frohm - 27 augusti 2014 15:13


Efter en heldag med L på BC & willys, tokigheter & lunch, chillar vi i soffan innan vi ska fixa iordning oss för att fara ut till holmöbrygga, middag med La. Familia.


#levermindröm

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 23:40


Imorse efter jag hade lämnat lillan på dagis så vart det möte på kommun om ett nytt uppdrag #kännermigtaggad
Efter mötet bjöd min kära miss Afrika på frukost, lite soffmys hos henne innan jag kidnappade fina L för en BC sväng, 2 par jeans fick följa med mig hem. Lunch på donken, massa skratt & galenskap.
Hämtade min lilla kl 14 , hem för massa mys & lek, middag & sen kom Mr.F & då låg både jag & tyra utslagna på soffan & sov.
Men man vaknar av blixtar, ;)

Sett filmen Jag saknar dig nyss, snart sängen & ladda om för en ny dag med nya upptåg & galenskap.


#Levermindröm

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2014 09:14


Snart möte/intervju. Det går bra nu.

Ovido - Quiz & Flashcards