Alla inlägg under januari 2014

Av Mikkah Frohm - 11 januari 2014 22:06


En sån dag, först fikamys med J&J på caféet, sen drog vi på BC, inhandlade massa kläder till T + en overall. Sluta väx ;)
S kom på kvällen som en räddande ängel ;)
T har världens bästa gudmor, tycker det är roligt att S träffar T 2-3 ggr i veckan.. då kommer T förstå att S är en speciell person.
Så mitt val med gudmor kommer jag aldrig ångra <3

Är sjukt seg, men inte trött, blir att fortsätta slökolla filmen när nyheterna är slut, sen försöka sova, full fart blir det nog imorgon också ;)

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2014 23:42


Mahah sockerdricka i hela kroppen + sendrag, ingen bra kombination, AJ!

Denna dagen har det varit fullrulle hela tiden, möte på kommun, C&C var förbi & F.
På kvällen kom S & J, sen kom även J & S.
tacomys & film + en liten T som inte ville sova, somnade för en stund sen.

Man kommer längst med sanningen.

Fick nummer idag så på måndag ska jag kolla upp lite saker.

Är sugen på att åka till Skellefteå så får se om man ska försöka ta sig iväg slutet av denna månad/början av nästa!



Älskar bilden, tyra var bara 1 vecka där :)

.

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2014 00:09


85 dagar kvar, skräckblandad förtjusning!
B.. there D.. that.

Finaste bilden på unne från idag.


Det här med att sova gick väl inge bra.
Men nu jädrans ska här sovas.

Night night

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2014 21:13


Ääädu?

Toffsar sas de & vips så vare!
Tanterna från jobbet kom, trevligt!
J klippte mitt hår, tack det behövdes, så varde ca 7 cm kortare..


När tanterna hade åkt så drog vi på maxi, sen ut till F & F. Kom hem för en stund sedan, så soffmys innan john kommer..

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2014 22:30


Tänkte börja lägga upp gammla bilder, skriva lite tankar & lägger jag upp en bild på en person så skriver jag lite om relationen till den personen, så är det någon som inte gillar någon bild eller det jag skrivit så säg till så deletar jag de inlägg! Älskar nostalgi.


Här var jag & mikkan 15 år & ovetande om vad livet skulle erbjuda, nu har vi båda fått varsin liten tös , det hade man inte trott för 10 år sedan. Mikkan har funnits i mitt liv sen barnsben men det var när vi började i 6an på alaskola som vi vart tajt.
M har alltid funnits vid min sida, vi har haft våra upp & nedgångar, mycket tok & galenskap ;)
Nu har vi båda "egna liv" , men vi glömmer inte varandra, vi pratar & ses så fort de passa för båda, en vän förlivet, du betyder oerhört mycket för mig.
Älskar dig kära vän <3

.

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2014 22:18


Av Mikkah Frohm - 8 januari 2014 00:15


Då var aromalampan invigd, superbra uppfinning då den går på ström, slipper byta värmeljus stup i kvarten. Ibland har partylight fina grejer. Dock dyrt, men denna vart min efter en visning.
Nöjd tjej!

Av Mikkah Frohm - 7 januari 2014 21:47


Pizza, one piece, tofflor, inväntar PDH.
88 dagar kvar.. nedräkning. Untz!

Ovido - Quiz & Flashcards