Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Mikkah Frohm - 12 januari 2014 23:55


Nedräkningen fortsätter. .. 83 dagar kvar.

lilla T som lärt sig sitta, men sitta duger ej så klättra överallt, tyra tyrannen , i förrgår drog hon sig upp efter gåstolen & den rullade ju iväg.. & resten förstår ni själv, att hon ska ha så bråttom, krypa är tråkigt.. upp & gå påengång verkar de som, lik mor har jag hört, jag gick när jag var 8, 5 månader tyckte jag min mor sa.
Blir till att sätta stötdämpare på tösen. Höhö!

Ännu en dag med massa mys & skojj.
Så godnatt.


Av Mikkah Frohm - 12 januari 2014 17:11


Jag älskar inte Riksbyggen, dom förstör mer än dom återställer. Suck, tvi & fy!
Ska man måsta ringa och bråka med dom imorgon, dom är nog less på mig vid detta lag! Haha, men men dom får fasiken komma hit imorgon och kolla vad dom har orsakat.

Ovido - Quiz & Flashcards